Social Icons

twitterfacebooklinkedinFollow Me on Pinterestemail

luni, aprilie 08, 2013

Alte aventuri cu apartamentul

Aș vrea să reușesc să scriu despre toate cele ce ni s-au întâmplat în ultima vreme, dar suntem amândoi atât de obosiți cu mutatul ăsta că nici să vorbim unul cu altul nu mai suntem în stare. Dar dacă mai rezistăm încă două săptămâni, ne declar eroi și ne voi ridica o statuie în mărime naturală în față la Family.

No, amu, pe scurt despre ultima perioadă...

Am avut aventuri cu canapeaua. Care canapea a ajuns cu o săptămână mai devreme decât era stabilit (aici puncte în plus Staer, puncte în minus noi, care ne-am bazat că vine azi și n-am făcut curat în living la timp). Și care canapea e muuult mai mare decât credeam noi că o să fie (deși o văzusem în showroom și măsurase bărbatul toate - dar realitatea bate filmul, cum s-ar zice). Așa că o seară întreagă am tot făcut permutări (noroc că-i modulară) să vedem cum încape mai bine în sufrageria noastră care ne părea foarte mare și acum... oh well. Ideea e că am găsit poziția cea mai bună (care e fix invers decât proiectul inițial) și am reușit să facem să încapă și fotoliul, pe care nu-l văzusem în showroom, doar în poze, și care și ăla e foarte mare. Noroc că-i comod rău, altfel regretele post-achiziție ne-ar fi făcut nervi mulți.

Din cauză de canapea extra-large, tre să renunțăm la barul lui B. și să mutăm suportul de acvariu în altă parte. Încă nu știm ce facem cu aricii.

Avem de-o săptămână vizitatori, în persoanele viitorilor mei socri. Mai întâi a venit ea, să mă ajute cu curățenia (thank god for that, că la ce dezastru au lăsat constructorii în casă, mi-ar fi luat vreo două luni, în condiții de program de muncă 10-19). Apoi și el, ca să ne ajute cu montat mobila (foarte rapid omul!), siguranțe, lămpi și altele de genul ăsta. Ajutorul a fost, ca în reclama de la MasterCard, priceless. Problema e că vor să mai stea până pe 18 (!), pentru că ne vine mobila de bucătărie joi și domnul vrea să fie prezent la montat. Din frustrările mele legate de ei numărăm faptul că el a insistat să schimbe multe chestii din casă (gen WC etc), care au costat bani mulți. Dăm câte 100 de lei pe seară pe mâncare, că stau la apartamentul nou și nu avem bucătărie încă. Se ceartă între ei de parcă ar fi acasă la Mureș, și pe mine mă omoară energia asta negativă (mai ales într-o casă nouă, care n-ar trebui să fie încărcată cu astfel de energii chiar de la început). Vorbesc în maghiară chiar și când sunt eu de față, ceea ce mi se pare lipsă de respect (în casa lor, pot vorbi în ce limbă vor, dar la mine mi se pare normal să vorbească în așa fel încât să înțeleg și eu). Și problema cea mare este că, din cauza faptului că ei sunt primii locatari ai casei, eu nu pot sub nici o formă să mă simt acasă acolo, e ca și cum m-aș duce în vizită la ei. De asta amân cât mai mult posibil mutatul efectiv, deși ne omoară drumurile zilnice între apartamente.

Peretele meu mov trebuie dat jos. Sniff sniff. Asta pentru că oamenii care au văruit au făcut-o cu pompa, nu cu bidineaua, si peretele e tot numai bumbi, iar culoarea nu prinde. Așa că vom (adică socru-miu) șlefui, gletui, amorsa și vopsi din nou, ceea ce implică altă cheltuială, ca să nu mai vorbesc de praful din casă, de care abia începusem să scăpăm.

Ne-am dat seama că cei 7 mii de euro prevăzuți pentru mobilă s-au dus de mult și jumate de casă e încă goală. Cheltuielile mărunte ne-au cam omorât finanțele. Noroc că mai aveam niște bani extra. B. zice că recuperăm la nuntă, și oricât aș fi eu împotriva făcutului din nuntă o afacere, parcă acum nu mă mai deranjează atât de mult ideea de a lua banii rudelor lui.

Azi m-au sunat să-mi spună că lavoarul pe care îl comandasem pentru baia mea nu e pe stoc și vine poate în 5 săptămâni. Așa că tre să mai căutăm, că n-am chef să aștept așa mult. Păcat, că tare fain era...

Partea bună e că lista de cumpărături s-a mai micșorat. Partea proastă, că tot adăugăm lucruri pe ea și nu se mai termină odată. A început să mă frustreze plimbatul prin Kika/Ikea și datul de bani (mai ales).

The good side... casa începe să arate a casă, dormitorul nostru e superb și decoratul va fi o plăcere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu