Social Icons

twitterfacebooklinkedinFollow Me on Pinterestemail

joi, aprilie 25, 2013

Meciuri

Mai avem de terminat niște mobilă. Nu multă, doar cât să stăm stresați că nu e totul gata. E vorba de mobila pe care am făcut-o pe comandă, runda a doua, la aceeași firmă, ca să iasă la culoare și tot. Numai că deși prima oară totul a fost ok (mai puțin niște probleme la montaj, de care voi vorbi altă dată mai în detaliu), de data asta ne-au mutut absolut fiecare piesă de mobilier pe care am comandat-o. Dar așa, cât să-l facă pe B, care e cel mai calm om din lume în mod normal, să trântească și să înjure cum nu l-am mai văzut până acum. Și uite așa nici de-al naibii nu terminăm tevatura.

Cică vin să ne refacă, iar dacă nu fac cum trebuie nici de data asta, ne luăm banii înapoi. Om vedea. Eu una, m-am săturat de tot și am momente când zic că mai bine rămâneam în chirie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu