Social Icons

twitterfacebooklinkedinFollow Me on Pinterestemail

miercuri, aprilie 24, 2013

De-a mobilatul: Staer

Am promis că, după ce terminăm cu toatele cele de făcut în casă, revin cu reviews despre diversele firme de la care am contractat diverse servicii. Încă trebuie să-mi fac curaj să vă povestesc despre aventura completă cu banca, dar am zis să încep totuși de undeva, și acel undeva va fi despre mobilă.

Ca o introducere, vă voi spune că nu o să vorbesc despre prețuri foarte în detaliu. S-au adunat atât de multe facturi și chitanțe încât mi-ar fi foarte greu să le pun cap la cap, și oricum nu e chiar dorința mea să știe lumea cât și pe ce am cheltuit. Ce pot să spun este că bugetul estimat inițial, de maxim 7000 de euro pentru mobilă, a fost depășit cu mult, pentru că nu pusesem în calcul toate chestiile micuțe pe care a trebuit să le luăm și care, la final, au umflat considerabil nota de plată. Iar cine ne spune că Ikea e ieftin... well, nu e chiar așa.

Am achiziționat mobila din mai multe locuri. Nu ne-am bazat doar pe un anumit provider pentru că nu am găsit ce voiam doar într-un singur loc, așa că voi avea câte un articol separat pentru fiecare, pentru a nu încurca borcanele. Ce fac eu aici nu-i reclamă, e doar părerea mea despre diversele servicii care ne-au fost oferite, ca să ajute poate pe alții să deschidă ochii.

Pentru început, voi vorbi despre Staer - o firmă românească cu nume nemțesc sau ceva de genul, cu fabrica în Galați și magazine de prezentare prin toată țara. Staer face în principal mobilă modulară, așa cum scrie și pe site și așa cum am văzut și noi în magazin. Noi i-am contactat la magazinul din Crângași, pentru că acolo stăteam și ne-a fost cel mai ușor.

Am luat de la ei canapeaua din living și una bucată fotoliu, tot pentru living. Ei aveau modelul în magazin, iar culorile și materialele le-am ales noi. În funcție de asta, prețul s-a mai modificat.

Plusuri:
  • Domnul din magazin a fost răbdător și ne-a ajutat cu alegerea și cu idei, deși magazinul se cam închidea când am ajuns noi, și am mai stat acolo vreo juma de oră să extindem canapele și să ne decidem la culori și materiale.
  • Livrarea a fost făcută cu o săptămână mai devreme decât estimarea inițială (ceea ce ne-a cam încurcat, dar aici a fost vina noastră, că n-am rezolvat noi trebuirile la timp)
  • Varietate decentă de culori și materiale și mi-a plăcut sistemul modular care permite diverse combinații, în funcție de gusturi și de disponibilitatea spațiului.
  • Nu sunt cei mai ieftini de pe piață, dar nici nu sunt Mobexpert sau Rovere, de care nu prea poți să te apropii dacă ești om normal.
  • Montajul produselor s-a făcut rapid, fără mare tamtam, nici nu ne dezmeticisem noi că aveam canapeaua montată și oamenii plecați din casă.

Minusuri (avem și din astea din păcate):
  • Ni s-a cerut să plătim produsele în momentul în care am făcut comanda, în mod integral. Nu e foarte ok asta, mai ales că, o dată încheiat contractul, ți se spune că nu mai ai voie să te răzgândești. Ceea ce pe noi ne-a cam dat peste cap, pentru că fotoliul (pe care nu l-am văzut în magazin, doar pe site) s-a dovedit a fi foarte mare și am avut un moment de panică pentru că nu știam ce să facem cu el. Din fericire, am făcut permutări care ne-au permis, într-un final, să îl „înghesuim” în living.
  • Costul transportului mi s-a părut nesimțit de mare. Şi nesimțirea și mai mare a fost că, dacă vrei să-ți aducă produsele până în casă (ceea ce la noi a fost nevoie, că au trebuit montate de ei), aveai tarif pentru fiecare etaj pe care trebuiau să-l urce.

Ca încheiere, experiența a fost în mare parte pozitivă, dar asta pentru că, într-un final, am avut noroc. Sunt mulțumită atât de canapea, cât și de fotoliu. Sunt comode și lumea care a dormit acolo spune că se doarme excelent pe ele. Ceea ce am văzut și noi atunci când ne-am mai uitat la un film. Și, până la urmă, asta e ce contează, deși ar fi frumos din partea lor să mai taie din pretențiile financiare, mai ales la partea de transport, și să permită clientului să se răzgândească dacă ceva nu-i mai convine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu