Social Icons

twitterfacebooklinkedinFollow Me on Pinterestemail

miercuri, aprilie 10, 2013

Bad, bad day

Azi i-o zi din aia proastă, în care nu vrei decât să te ascunzi sub pături și să mai visezi puțin la whatever crap ai visat toată noaptea. O noapte în care am dormit doar vreo două ore, inițial pe motiv de îngrijorări stupide că de ce e 3 dimineața și nu mai vine acasă, on a school night, și mai apoi din cauză de sforăieli intense.

O zi care nu prea vreau să se termine, deși de mâine intru în concediu o săptămână pe motiv de mutat și făcut curat în apartamentul unde stăm acum. Nu vreau să se termine pentru că nu vreau să am discuția pe care o plănuiesc încă de la 5 dimineața și la a cărei concluzie încă nu am ajuns, și care oricum nu va merge așa cum am imaginat-o eu, așa că, well, de ce mă mai stresez?

În ultima vreme am trăit într-o stare de stres și nesiguranță continue. Am stat mult timp cu ideea că sunt însărcinată, în ciuda numeroaselor teste care ziceau că nu-s, și nu m-am liniștit până nu mi-a confirmat doctorul că nu-s, e doar o dereglare, e normal să fie până la două pe an, stați liniștită. N-ar fi fost rău, dar doar ce-mi spusese B. că e posibil ca la anul pe vremea asta să plece pentru trei (3!!!) luni în China la un training și, pe lângă faptul că ar rata ziua mea, chestie pe care eu nu i-aș ierta-o niciodată, dacă aș fi însărcinată în perioada aia (sau cu copil deja), nu ar fi tocmai bine.

S-au adunat o grămadă de chestii cu casa asta, atât de multe încât uneori mă gândesc că mai bine stăteam în chirie forever and ever, măcar nu aveam atâtea certuri pe cheltuieli pe care el le tot face, că vrea să schimbe tot-tot, fără să se gândească că sunt banii mei, nu ai lui. Plus prezența constantă a părinților lui, care e în sine un motiv de stres chiar și fără opțiunile adiționale de Dat cu Părerea, Criticat și Curiozitate Excesivă. Plus faptul că, de câte ori mă duc la apartament, am impresia că sunt în vizită la ai lui și sub nici o formă nu pot să mă simt acasă.

Nici măcar că-i soare afară nu mă încălzește, că încă-i frig și vânt.

Deci bad day, urmare a unei perioade stresante rău, și singura chestie care mă mai face să zâmbesc e că în weekend mă mut în căsuța mea cea nouă.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu