Social Icons

twitterfacebooklinkedinFollow Me on Pinterestemail

luni, mai 20, 2013

Raport de weekend

Ăsta trebuia să fie primul weekend de liniște de când ne-am apucat de apartament. Am terminat aproape totul, iar lucrurile care au mai rămas sunt micuțe de tot - montat dulap centrală (ăsta merge repede, doar să se întoarcă fratesu în București, că trebuie dat jos acvariul și eu nu am atâția mușchi); cumpărat AC; cumpărat taburet pentru măsuța mea de toaletă, pentru că acum stau cu unul din scaunele care ar trebui să fie pe balcon (asta înseamnă vizită în Ikea); cumpărat o aplică de perete pentru oglinda din baia mea. Cam atât.

Vineri seară am ieșit cu echipa (la Livada cu Vișini, poate o să scriu de asta cândva), că nu mai făcusem asta de mult, și am ajuns în club, la Bordello, unde am dat întâmplător de niște prietene pe care nu le mai văzusem de hăăăăt. Uitasem ce bine e să te distrezi „cu fetele”, la un cocktail mișto.

Sâmbătă film - The Great Gatsby, primul film pe care îl văd în cinema după Hobbitul. Mișto, deși nu sunt eu mare fan Di Caprio, pentru că mi se pare că joacă același tip de roluri în mai toate filmele după Titanic. Nu am citit cartea și nu mă așteptam să fie that much of a love story. Apoi masă la Bellini în doi, un restaurant pe care eu îl iubesc la nebunie și unde se face mâncare italienească ca-n Italia.

Duminică dimineață am fost la Human Body cu fratemiu și a lui jumătate, că a mea a avut o experiență neplăcută acum ceva vreme cu oameni morți și n-a vrut să o retrăiască. Recunosc că la un moment dat mi s-a făcut rău - eu n-am chestii de genul ăsta, dar s-a rupt filmul când am văzut că oamenii ăia au gene. Despite all, expoziția merită (poate nu chiar toți banii - mi se pare mult prea scump totuși) văzută, este extrem de educativă și toată lumea ar trebui să știe ce ne face să funcționăm. Deci recomand.

Apoi ne-am certat pe o chestie relativ stupidă, dar care s-a adăugat la alte chestii relativ stupide și s-a umplut paharul - și iar mi-am dat seama cât suntem de diferiți - el preferă să țină în el, să evite conflictele, iar eu consider că e mai sănătos să spui ce ai pe suflet, nu sunt adepta politețurilor degeaba. Așa că ne-am petrecut juma de noapte trezi și cred că am dormit vreo 3 ore, așa că azi sunt zombie rău de tot.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu