Social Icons

twitterfacebooklinkedinFollow Me on Pinterestemail

miercuri, iulie 31, 2013

Rammstein

Zilele astea am avut foarte multă treabă pe plantație și n-am apucat să vă zic că am fost la Rammstein.

Care concert a fost în foarte multe feluri, dar mai ales extraordinar. Băieții ăștia știu să facă spectacol așa cum nu am mai văzut până acum, dar cred că degeaba vă povestesc, pentru că nu știu cine chiar nu a auzit niciodată despre ce se întâmplă la concertele lor.

Enough said, am rămas cu dorința de a-i mai vedea încă o dată și încă o dată și - deși nimic nu bate Bon Jovi când e vorba de concerte (deh, amorurile adolescenței se uită greu) - pot spune, cu mâna pe inimă, că e unul dintre cele mai tari concerte la care am asistat vreodată. Asta de la cineva care nu a fost decât la un singur concert nașpa în toată viața ei (se pare că știu să le aleg).

Deci, da, Ich will să vină iar în România, cât mai repede. Das ist meine Sehnsucht.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu