Social Icons

twitterfacebooklinkedinFollow Me on Pinterestemail

luni, februarie 02, 2009

Viceversa

Azi noapte te-am visat flamând de mine
cum n-ai fost niciodată
pe vremea când cu-nfrigurare ne iubeam,
ascunsi de vocea rece care ne soptea suav
că nu sunt pentru tine,
ca nu vei fi cu-adevărat al meu.
În vis tăceai, asa cum niciodată n-ai tăcut,
si ti-ai lăsat sărutul să vorbească,
să mă-nfioare,
să-mi sopteasc-umbrindu-mi ochii
că sunt a ta, femeia pe care ai dorit-o,
pe care ai cules-o de pe ram
cu mâna caldă, din ruga tineretii.
În vis vorbeam, cum niciodată n-am vorbit
si nu mai îndrăzneai sa-mi spui
că îmi adori tăcerea,
despre cum vocea-mi răsuna în palmă,
iar palma îti striga sa pleci, nu esti al meu...



© 2009 moonlight All Rights Reserved

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu