Social Icons

twitterfacebooklinkedinFollow Me on Pinterestemail

joi, mai 30, 2013

Smoking Sucks

Nu am găsit un titlu mai relevant pentru a menționa că m-am lăsat, chipurile, de fumat. Ca la AA meetings, voi spune că n-am mai fumat de mai bine de o săptămână. Pus și simplu am decis să mă las și asta a fost.

Se poate spune că decizia a fost oarecum influențată de vizita la expoziția Human Body de la Antipa, unde am văzut niște plămâni de fumători care m-au cam speriat, ca s-o spun drept, dar și de faptul că vrem să bebelușim și până acum succesul a fost zero și poate asta va ajuta procesul. 

Nu am simțit încă nevoia aia acută de care vorbește toată lumea de a fuma o țigară. Nu stau lângă B. când fumează ca să simt mirosul (pe care, de altfel, eu nici nu l-am suportat niciodată), nici nu mi-e greu să refuz ofertele de „nu vrei una?” atunci când ies în pauză cu colegii de muncă. Nici nu ronțăi mai mult de când m-am lăsat.

Poate e doar „honeymoon” period cu organismul meu, care probabil că se simte cum mă simt eu când ajung la munte, dar eu zic că e un început bun. Și sper să mă țină forever and ever și să-l conving și pe al meu să se lase, deși șansele sunt mai mici de zero, la cum văd eu lucrurile acum.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu