Social Icons

twitterfacebooklinkedinFollow Me on Pinterestemail

miercuri, mai 08, 2013

Nu am chef azi...

N-am chef de nimic... dar de ninica-ninica și mai sunt și extrem de obosită nu știu de ce. Pe principiul, ești obo? Nu, plicti. Numai că eu sunt amândouă.

Trebuie să termin ceva la muncă până luni, o prezentare care, în mod normal, mi-ar face plăcere și pentru care m-am oferit voluntară, dar azi uite că nu-mi vine inspirația. Am de trimis scorecards, care sunt gata, dar mailurile trebuie să conțină ceva content motivațional pentru oameni și nici pentru alea n-am inspirație.

Trebuie să fac multe, dar singura chestie de care am fost în stare azi a fost să stau în scaun până au început să mă doară bucile și să mă dau pe net. Evident, m-am uitat la chestii legate de nuntă. Aia de la anul, că asta de acum, cununia civilă adică, nu prezintă mare interes pentru mine. Dar pentru nunta-nuntă, ohoo, câte lucrușoare frumoase am văzut! Pinterestul să trăiască! De unde pin-uiam doar tatuaje, acum am ajuns să bag în piuneze rochii de mireasă, voalete, pantofi și decorațiuni. Crap, mă transform în fată!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu