Social Icons

twitterfacebooklinkedinFollow Me on Pinterestemail

luni, iulie 22, 2013

După weekend

Azi sunt epuizată, fizic și psihic. Se întâmplă din nou, ceea ce trebuia să fie un weekend mișto a ajuns să fie unul pe care să vreau să-l șterg din memorie cu buretele. Am petrecut o seară de sâmbătă cu prieteni dragi în căsuța noastră și a fost frumos. Dar, tot atunci, la impulsul unei prietene pe care a mâncat-o să facă terapie cu noi, mi-am (ne-am?) dat seama că avem probleme mari, ca și cuplu, peste care nu știu cum o să trecem fără să comunicăm intens. Iar comunicarea e, de fapt, și cea mai mare problemă, pentru că el refuză cu încăpățânare să vorbească cu mine, să se deschidă. Cred că i-e, pur și simplu, frică să fie vulnerabil în fața mea, fără să înțeleagă că, de fapt, ceea ce face el e lașitate și nu dovedește că e puternic, ci dimpotrivă. Greu.

În altă ordine de idei, mi-am scos pașaportul, am reușit să trec gazul pe numele meu și mi-am schimbat ecranul la telefon (da, ăla nou), pentru că s-a spart când a zburat de la etajul doi pe balcon. Happy happy joy joy.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu