Social Icons

twitterfacebooklinkedinFollow Me on Pinterestemail

marți, iulie 16, 2013

Mândrie de manager

Mi-a promovat primul om!

Am echipa asta de mai bine de un an jumătate și a fost un challenge încă de la început, o telenovelă de lansări, overstaffing, oameni care au plecat spre pășuni mai verzi, drame personale, imaturități, bebei, office romances și alte multe lucruri care m-au ținut într-o stare de alertă constantă. Am încercat să lucrez cu fiecare, după posibilitățile lor și ale mele, la planuri de dezvoltare personală și profesională, pentru că așa mi se pare normal - succesul unui manager nu stă numai în atingerea obiectivelor, ci și în cum își formează oamenii. Iar eu mă bucur ca un copil atunci când văd că oamenii mei, pe care i-am luat, de cele mai multe ori, de la zero, abia plecați de pe băncile facultății, se dezvoltă frumos și își găsesc direcția în mediul acesta profesional.

Săptămâna asta am primit vestea promovării unuia dintre ei pe o poziție de trainer, una cu mare vizibilitate în companie și care îi va oferi rampa de lansare spre ce își dorește el să facă. Am lucrat împreună la planul de dezvoltare timp de mai bine de 6 luni. Mi-a arătat potențialul pe care îl are și am reușit să stabilim împreună direcția corectă în care să meargă, acolo unde skill-urile lui se potrivesc cel mai bine, eliminând pe parcurs drumuri pe care nu ar fi avut sens să meargă, din motive de incompatibilități între cerințe și talent/competențe personale. I-am dat din ce în ce mai multe de făcut pe parte de training, l-am îndreptat spre a-și construi o structură, l-am trimis în cursuri de profil și toată această muncă, a mea, dar mai ales a lui, a dat roade.

E un om pe care, ca pe majoritatea, l-am luat imatur, copilaș, și care a crescut sub ochii mei, a învățat ce înseamnă mediul de business, a absorbit ca un burete informații și skill-uri, s-a dezvoltat frumos. Ca un copăcel pe care îl plantezi și care se face ditamai arborele, înalt și falnic. 

Evident, omul mai are mult de lucru. Ca fiecare din noi de altfel, pentru că niciodată, dar niciodată nu putem atinge perfecțiunea. Dar va ajunge acolo și va face lucruri frumoase, sunt ferm convinsă de asta. Congrats!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu