Social Icons

twitterfacebooklinkedinFollow Me on Pinterestemail

luni, iulie 15, 2013

Cât costă să mergi la film în București

Singurul loc din București unde îmi place să merg la film este Cinema Pro. Nu vreau să fac reclamă, însă e un loc tare mișto. E în centru, e la fel de comod ca în orice mall (ba mai mult, dacă prinzi loc pe rândul 11, e chiar demențial, au loc și lunganii ca mine să-și întindă membrele), iar biletele și jank fudul sunt mai ieftine ca la cinematografele din mall-uri (și primești și cam de două ori mai mult sos la nachos).

Din păcate, acolo ajung mai rar pentru că sunterm amândoi leneși și ne e mai ușor să mergem două stații până în Sun Plaza decât să facem o plimbare până la Universitate. La cinematograful din Sun Plaza, singurul lucru care îmi place e că nu e atât de aglomerat ca în alte părți. Ba aș putea spune că e tot timpul super gol, eu nu știu cu ce își scot oamenii cheltuielile.

De fapt, știu cu ce! Cu prețurile nesimțit de mari. (Btw, e singurul cinema la care am fost unde trebuie să cumperi - da, ați citit bine! - ochelarii pentru filmele 3D).

Aseară am fost să vedem The Lone Ranger, că deh, subsemnata e în mari amoruri cu Ionuț a lu' Depp și nu puteam aștepta, ca tot românul chibzuit, să apară pe torente. Ieșirea asta ne-a costat cât o masă delicioasă la un restaurant de fițe - adică în jur de 200 de lei pentru două persoane. Pentru că biletele au fost 50 (la un film 2D, să ne-nțelegem!), junk food-ul pentru film mai mult de 70 (nachos și dulciuri, care dulciuri au fost o fiță și clar nu voi mai cumpăra, pentru că au fost și scumpe și deloc la fel cu golosinas alea din Spania, de care mi-era dor și de aia m-am aruncat), plus un pit-stop la KFC care ne-a mai scos din buzunar încă 50 de lei.

Bine, o să ziceți că nu era nevoie și de nachos, și de KFC, și de dulciuri. True, dar eram într-un junk food mood și nah, din când în când mai facem câte una din asta. Se întâmplă maxim o dată la două săptămâni, deci nu cred că e așa grav.

În condițiile astea și la salariile de la noi, nici nu mă miră de ce atâtea persoane, inclusiv moi, apelează la downloads ilegale. Că netul e mai puțin de 50 de lei pe lună și o pungă de nachos din Lidl e cam 5 lei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu