Social Icons

twitterfacebooklinkedinFollow Me on Pinterestemail

luni, iulie 08, 2013

Restaurant Review: Terase în 2 Mai

Vă spuneam că am fost la 2 Mai în weekendul trecut și că a fost bine și liniște și timp pentru noi doi. Acum revin și cu Restaurant Review, pentru că am mâncat pe acolo, uneori mai bine, alteori mai puțin bine.

Încep cu Terasa 2 Mai, pe care am vizitat-o în prima zi, când am fost să mâncăm de prânz. Prima impresie, bună. O terasă la umbră, cu multă verdeață și separeuri unde te poți „ascunde” cu jumătatea pentru o masă intimă. Mi-a plăcut și servirea, care a fost promptă. Nici nu ne-am așezat bine că a și apărut o domnișoară (cam nezâmbitoare și plictisită ce-i drept) care ne-a luat comanda; băutura ne-a fost adusă imediat, iar mâncarea a venit după maxim 20 de minute, timp suficient pentru a savura berea rece-rece. Bine, cred că mai erau doar două mese ocupate în afară de a noastră, deci nu se poate spune că i-am testat în condiții de high occupancy.

În schimb, la capitolul mâncare, nu am fost încântați deloc. B. și-a luat o ceafă de porc cu cartofi pai, sos de roșii și mujdei. Nici ceafa, nici cartofii nu au fost extraordinare, iar mujdeiul era slab de tot și părea făcut din praf, dar sosul de roșii mi s-a părut foarte bun - proaspăt și răcoritor. Eu mi-am luat o salată de ton cu sos alb, care a fost de-a dreptul dezgustătoare, și asta pentru că sosul alb era de fapt... maioneză. O maioneză foarte, dar foarte grasă, în care pluteau bucăți de salată. O chestie care nu merge în nici un anotimp, dar cu atât mai puțin vara, când n-ai chef de grăsimi și altele asemenea.

Ca și prețuri, ne-a costat acest prânz (în care am inclus două beri și o apă tonică) 50 de lei. Măcar prețul să fie ok, dacă altceva nu a fost.

În continuare, am vizitat terasa (restaurantul?) Turist, unde ne-am și parcat pentru următoarele mese, pentru că B. n-a mai avut chef de colindat satul în căutare de altceva. Despre Turist, în general de bine, cu excepția atmosferei generale de restaurant ceaușist, a fețelor de masă cam pătate și a faptului că restaurantul ar avea nevoie urgentă de o renovare. Am mâncat la ei 3 mese - două cine și un prânz - și o să le iau pe rând.

În prima seară, B. a optat pentru mici cu cartofi pai, iar eu pentru păstrăv la grătar cu cartofi natur. Micii nu au fost extraordinari, iar păstrăvul meu (deși proaspăt) avea cam mult ulei pentru a fi considerat la grătar. Ne-a plăcut însă servirea. Pe lângă faptul că patronul e mereu prezent acolo să întâmpine oaspeții, ne-au adus palincă și icre proaspete din partea casei, chestie cu care, recunosc, ne-au cam cucerit. Cina aceasta a fost 60 de lei în cap și a inclus două beri pentru domnul și un gin tonic pentru moi. Ca și comentariu, nu au cocktails, a trebuit să iau separat gin și apă tonică, dar mi-au adus multă multă gheață și o grămadă de lămâie, și am putut să-l fac cât de tare am vrut, deci nu a fost grav.

A doua zi, tot la cină, B. a cerut din nou ceafă de porc la grătar, rămăsese cu pofta (nu mă întrebați cum de poate mânca chestii din astea grase în mijlocul verii), iar eu mi-am luat calmar pane (voiam la grătar, dar inelele erau foarte mici și nu prea puteau fi făcute astfel). Domnul a fost extrem de încântat de ceafă, care a fost, pare-se, făcută exact cum trebuie (pe un grătar afară - deci vedeai exact ce făcea nenea acolo). Și calmarul a fost bun și se cunoștea că era proaspăt. Eu mi-am luat și cremă de zahăr ars - ok, dar nu ca a bunicii. Totalul - 60 de lei, cu două beri și ginul meu tonic.

Am mai ajuns la ei și duminică la prânz, pentru o ciorbă de burtă care a fost decentă, dar nu extraordinară. Oricum, nu ne-a părut rău. Totalul pentru prânz - 30 de lei - 2 ciorbe (cu smântâna, mujdeiul și ardeiul iute incluse) + o bere și o apă tonică.

Am mai primit recomandări pentru Dinamo și Petya - trebuie să le vizităm când mai ajungem în 2 Mai.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu