Social Icons

twitterfacebooklinkedinFollow Me on Pinterestemail

vineri, martie 22, 2013

Prima Casă (7)

Sunt proprietară!!!!!!!

Da, da, știu că cei care nu sunt de acord cu idea de credit for da din cap disprețuitor și vor spune că nu sunt proprietară cu adevărat până când nu termin de plătit creditul, și știu și eu că mi-am vândut sufletul băncii pentru următorii 30 de ani, dar totuși... E pe numele meu, deci e a mea!

Și până la urmă, avantajele față de o chirie sunt destule. Pot face ce vreau eu în casa respectivă, pot bate cuie unde vreau și desena pe pereți dacă mi se pune pata. Pot să-mi mobilez apartamentul cum vreau eu. Pot face absolut orice fără să cer permisiunea nimănui. Am 3 camere versus 2. Rata e mai mică (semnificativ) decât chiria.

So, ieri am semnat contractul de garantare, contractul de credit și contractul de vânzare și am lăsat o grămadă de bani la bancă & notar, dar am finalizat partea asta cu aprobările.

Ca și birocrație, mai trebuie să trec utilitățile pe numele meu. Înscrierea la fisc o vor face cei de la agenție, așa că de asta am scăpat.

Acum mai lipsește doar să ne mutăm!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu