Social Icons

twitterfacebooklinkedinFollow Me on Pinterestemail

marți, martie 05, 2013

Prima Casă (5)

Am primit aprobarea finală de la bancă și astăzi sau mâine dimineață va pleca dosarul la fond.

Yey pentru că nu a trebuit să mai refac alte țânșpe mii de acte, că m-am cam săturat de alergat în dreapta și-n stânga.

Domnișoara de la bancă mi-a spus că din dosarele pe care le-au avut ei, cel mai mult a stat la fond o săptămână și 2 zile. Eu zic hai, maxim 2 săptămâni și se termină balamucul (mă rog, nu se termină, că mai e de făcut CVC, de trecut diverse utilități pe numele subsemnatei, plus mobilă și alte alea șamd. Dar totuși se termină.)


Deci, cum am estimat, la sfârșitul lui martie voi fi (90%) mutată. Acum, domnul dezvoltator (mă amuză să-i zic așa, pe bune!) zice că noi ne putem muta și înainte să fie totul aprobat, că ei au încredere și își asumă riscul. Cică s-au mai mutat unii așa, încă de când au făcut rezervarea (deci nici antecontractul nu-l aveau). Nu prea vreau eu să mi-l asum, dar de mobilă tot o să ne apucăm (incidentally, apartamentul ar trebui să fie gata azi, cu toate finisajele!).

O să pregătesc un post separat, un fel de rezumat la toată aventura, după ce se termină tot, cu toți pașii + cheltuieli adiționale, poate mai e lume care nu știe cu ce se mănâncă și bagă o căutare pe goagăl.

A venit primăvara!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu