Social Icons

twitterfacebooklinkedinFollow Me on Pinterestemail

joi, martie 21, 2013

Cum mobilezi un apartament. Part 3

Pentru că astăzi ne-a venit o parte din mobilă, recte dormitorul (aproape complet), am zis să fac un update la partea cu mobilatul, pentru a vedea cam ce s-a întâmplat vs. ce plănuisem iniţial că se va întâmpla.

Cum ziceam, avem mare parte din dormitor. Asta se traduce în "una bucată pat maaare, din fier forjat", compliments of Kika. Ok, so patul nu e chiar din fier forjat, e din metal cu aspect mai uzat, dar e pe stilul pe care mi-l doream eu de multă vreme. Are şi baldachin - şi acum să vedem cum va arăta de fapt totul în dormitorul nostru, care e destul de mic. Dar, până la urmă, contează să ne placă nouă şi mai puţin să respectăm cine ştie ce reguli de stil impuse de alţii.

Patul a venit cu noptiere din aceeaşi gamă. Tot pentru pat, ne-am oprit la nişte somiere care au sistem de reglare a durităţii şi o saltea din spumă cu husă antialergenică. La saltea m-am lăsat convinsă de bărbat, deşi eu aş fi vrut să fie şi cu memorie şi cu multe alte chestii, dar asta ar fi însemnat o cheltuială de vreo 800 de euro pe puţin.

Am mai luat şi două oglinzi din metal, una de pus pe perete, deasupra măsuţei mele de toaletă, şi una lungă, din aia care stă în picioare.

Comandasem şi canapeaua acum vreo două săptămâni (de la Staer) şi ne aşteptăm să ajungă şi asta pe săptămâna viitoare.

Ce mai avem de cumpărat ca şi mobilier va fi de la Ikea (I know, I know, nu suport Ikea, dar, în mod ironic, s-a întâmplat să găsim acolo chestii care să ne placă), şi anume dulapul nostru şi măsuţa mea de toaletă, dulapul din camera lui frate-su, o măsuţă de cafea pentru living, masa şi scaunele pentru dining şi mobilerul de hol. Vom mai lua probabil o măsuţă pliantă şi nişte scaune (la fel, pliante) pentru balcon. Destul de multe, sperăm să ajungem în weekendul ăsta în Băneasa să le luăm.

În rest, bucătăria, mobila de living şi mobilierul din cele două băi va fi făcut pe comandă. Sperăm noi, cât mai repede (mai ales bucătăria), pentru că deja nu mai avem răbdare şi vrem să ne mutăm. Acţiune pe care trebuie, obligatoriu, să o facem înainte de 18 aprilie, pentru că deja am anunţat proprietara că asta va fi ultima lună de chirie.

Electrocasnicele vor fi probabil de la eMag - am văzut câteva chestii mişto la preţuri mult mai mici decât în alte părţi. Singurul lucru la care nu ne-am decis este frigiderul, pe care eu îl vreau mare, şi mai avem discuţii în contradictoriu pe tema asta.

Ce va pica probabil din lista mea va fi balansoarul, pe care chiar nu mai avem unde să îl punem. Dar atâta bai să fie.

În altă ordine de idei, mâine (adică de fapt azi) semnez contractul de VC. Wish me luck!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu