Social Icons

twitterfacebooklinkedinFollow Me on Pinterestemail

luni, martie 11, 2013

De casă, de noi, de di tăti

Sâmbătă am primit cheile de la apartament. Nu e încă totul gata pentru că parchetul a fost pus cu picioarele prima oară și se mișca mai ceva ca valurile Dunării, așa că a trebuit scos și pus din nou. Activitate care, sper eu, se finalizează în această săptămână. Dar avem cheile și putem, încet-încet (că altfel nu se poa' din lipsă de timp), să ne apucăm de curățenie și mobilă. Nu, nu a venit încă răspunsul de la fond.

***

Vineri seară am comandat (și plătit - oh my!) una bucată canapea și una bucată fotoliu pentru sufragerie. Când o să se termine nebunia, sper să reușesc să fac un post separat despre diverșii furnizori de mobilă (hopefully pe post de reclamă, nu anti-reclamă).

***


Ieri seară, după o aventură perpedesă în timpul căreia al meu bărbat a recunoscut de 3 (TREI!) ori că am avut dreptate în diverse momente, am ajuns la Kika pentru a ne uita la pat. De uitat, nu ne-am uitat prea mult, că mai aveam 20 de minute până se închidea magazinul, dar am rezervat una bucată pat, una bucată baldachin și doo noptiere. Care erau pe stoc doar ele și, dacă nu le rezervam acum și se vindeau, mai aveam de așteptat 4 săptămâni cel puțin, că fac inventar și nu livrează. Noroc chior, l-aș numi. Așa că sâmbătă la cântatul cocoșilor ne mai așteaptă un drum la ei, pentru ridicarea obectelor și decizii de covoare, perdele și lămpi. 

***

Am fost sabado la cel mai cool botez ever al celei mai frumoase prințese ever (în afară de aia pe care o s-o am eu, evident!). Cu ocazia asta a văzut și musiu cam cum se fac lucrurile la un botez ortodox, că deh, tre să se bage sub fusta popii înainte să mă ia de nevastă. Și s-a cam speriat și mă gândesc eu acum că nu prea am făcut bine să-l inițiez în tainele ortodoxismului înainte, mai bine îl duceam direct la tăiere și nu mai avea timp să se răzgândească. Dar acum e faptul împlinit și va trebui să fac damage control. Noroc că am training pe asta.

***

Tot la botez, m-am prins eu cam cum e cu ardeleanu' și dansatu'. Adicătelea mi-am găsit cel mai nedansator bărbat ever, tocmai eu, care nu pot să stau locului când cântă o muzică zbânțuită. Sooo... acuma ce fac, îl las pentru că nu dansează (deși omu' e cam minunat pe 99% din părți) sau îmi găsesc un partener de dans separat, pe care-l car cu mine la nunți, botezuri și cumetrii? Decizii, decizii...

***

Tot săptămâna trecută, în demersurile mele futile de a găsi o rochie pentru botez, ne-am uitat la inele de logodnă (să-i dau idei) și la verighete. Și am zis noi așa, tentativ, că 14 septembrie va fi data când vom semna cele acte (biserica undeva la anul). Așa că acum viitoarea soacră are temă de cercetare - să găsească sală pentru party și listă cu invitații din familia lor. Că noi de fapt asta cu petrecerea o facem ca să nu mai cărăm apoi lume nu foarte importantă din Mureș în Piatra când o fi să facem nunta.

***

Suntem busy bees cu munca amândoi, eu în audit intern și vizită de client, el cu job nou de pe 18, așa că încercăm să facem totul printre picături. Which begs the question, știe cineva vreo firmă de curățenie ca lumea? (sau cel puțin o doamnă minunată care să facă curat lună și să nu plece cu diverse obiecte din casă) Că nu avem timp nici să respirăm, nu mai vorbesc de șters geamuri și gresie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu