Social Icons

twitterfacebooklinkedinFollow Me on Pinterestemail

duminică, februarie 17, 2013

Prima casă (4)

Până acum nu am avut nimic negativ de spus despre Raiffeisen. S-au comportat ok şi am apreciat profesionalismul cu care au tratat dosarul meu şi pe mine.

Dar a venit şi prima bilă neagră - sper şi singura. Vineri pe la prânz mă sună domnişoara de la bancă cum că declaraţia pe propria răspundere nu corespunde cerinţelor băncii şi că trebuie refăcută. Asta pentru că nu apare în ea "fiica lui... şi a lui...". Seriously? Şi nu numai că trebuie refăcută, dar dacă nu o duc luni, expiră extrasul de carte funciară şi, guess what, va trebui dus altul. Adică încă o săptămână de aşteptat.

Asta după ce dosarul a trecut pe la juridic şi au avut vreo două săptămâni la dispoziţie să observe că nu era în regulă, nu abia acum, la spartul târgului.

Aşa că mâine dimineaţă trebuie să caut un notar şi să refac declaraţia, în speranţa că va fi ultimul lucru pe care trebuie să-l mai fac înainte de a pleca dosarul la fond. Nu de alta, dar deja nu prea mai am răbdare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu