Social Icons

twitterfacebooklinkedinFollow Me on Pinterestemail

joi, ianuarie 17, 2013

Cum mobilezi un apartament. Part 1

Okey... Noi nici nu avem apartamentul cumpărat, că ne și gândim cum și ce vom pune în el. Ne-a apucat așa o febră de câteva zile și pierdem nopțile măsurând în gând, analizând spațiul și făcându-ne listă cu ce vrem să punem în căsuța noastră.

To be fair, măcar știm ce apartament vom lua, deci așa cumva avem în cap un plan, și un semi-buget. 

Am ajuns la un acord, și anume că bucătăria și dormitorul trebuie neapărat să fie gata înainte de a ne muta. Restul, le putem face pe parcurs. Și ajungem și la compromisuri, de genul e ok să-ți iei pat de nu știu care dacă mă lași să pun tembelizor în dormitor (aici încă mai discutăm, eu nu sunt deloc de acord cu a avea surse de entertainment electrificate în spațiul de somn).

Cam asta vreau eu să nu lipsească cu nici un preț (zic eu acum) din căsuța noastră:

Una bucată pat maaaare, neapărat din fier forjat și neapărat cu baldachin. Evident, cu noptiere matchy-matchy. Acum, eu nu știu ce dulap merge la un pat din fier forjat, mă gândesc la ceva mai retro-romantic, asta mai tre căutat. Patul l-am găsit.

Una bucată măsuță de toaletă cu oglindă cu ramă din fier forjat. Nu știu însă dacă ar încăpea în dormitor.

Neapărat o oglindă maaaare în hol. Să pot să mă văd și eu întreagă înainte de a ieși pe ușă.

Tot neapărat, o bibliotecă uriașă, unde să pot să pun toate cărțile pe care le am și pe care fratemiu abia așteaptă să mi le expedieze. Asta e foarte greu. Nu găsesc nimic destul de mare pentru nevoile mele și care să nu fie nici de la 1800 toamna, dar abia am început să căutăm.

Un perete mov. Undeva, oriunde, numai mov să fie, și doar unul. Probabil în living sau dormitor. Am un pitic cu asta.

Mobilă de bucătărie în care să încapă tot ce vreau, cu dulapuri cu geamuri semi-transparente.

O masă de sticlă rotundă.

Un dulap mare în baie, pentru multele mele cosmetice.

Un terariu mișto pentru Schumi și un spațiu destul de mare pentru arici, unde să se poată mișca dar să nu mișune (a se citi căcăci) prin toată casa.

Jaluzele de exterior.

O plantă de apartament, pe care sper să reușesc să o țin în viață. E parte din lista mea de 101 în 1001.

Un televizor uriaș. Asta e dorința lui, eu pot trăi și fără televizor deloc.

O masă și niște scaune pe unul din balcoane, pentru stat la o țigară vara.

Un balansoar comod, în care pot să stau să citesc.

O să se mai adune la lista asta pe parcurs ce ne apropiem de final cu acte/bani/credit. Acum căutăm diverse site-uri cu oferte, pentru că patul va fi extrem de scump și trebuie să ne menținem în buget. Dar eu la patul meu cu baldachin nu renunț.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu