Social Icons

twitterfacebooklinkedinFollow Me on Pinterestemail

vineri, februarie 10, 2006

Stres şi indignare

Hai c-am facut-o şi pe asta! M-am înscris la licenţă pe ultima sută de metri = ultima zi. Acum nu prea mai pot să mă răzgândesc, având în vedere că am dat o grămadă de bani....dar mă rog, educaţia costă . Aşa că acuma mai am de făcut doar 2 lucruri: să-mi leg lucrarea, adică primul lucru pe care tre' să-l fac luni dimineaţă, având în vedere faptul că ar fi trebuit s-o predau azi, dar profa încă nu mi-a adus referatul. Al doilea lucru e să termin civilul de anul 2, care e un coşmar! şi asta până vinerea viitoare, ca sâmbătă să am timp să fac grilele alea nenorocite la penal.
Licenţa nici că putea să fie într-o perioadă mai proastă. Azi a început Olimpiada de iarnă şi you know me! o să stau cu ochii pe tv. Plus că zilele astea mai e şi Cupa Davis, chit că n-avem nici o şansă cu americanii (mother fuckers), dar tot o să mă uit şi o să sper ca Hănescu şi Pavel să facă ceva. Iar duminică Inter joacă cu Juventus celebrul derby d'Italia, pe care sub nici o formă nu pot să-l pierd. Aşa că Dumnezeu cu mila....
În altă ordine de idei, zilele astea am aflat o chestie care m-a facut să-i urăsc pe americani şi mai mult. S-a dat sentinţa în cazul Christopher Van Goethem, ştiţi voi, ăla de la omorât pe Teo Peter. Şi ghici ciupercă, oare de ce nu mă miră că l-au achitat! Că doar n-o să-l bage la zdup pe unul de-al lor, nici măcar n-a contat că n-a omorat un om oarecare, deşi chiar şi aşa să fi fost...Dar-ar Iranul cu bomba atomică peste Washington, că doar aşa o scăpa lumea de cea mai mare plagă a ultimelor secole! Şi dacă tot suntem aici, semnaţi şi voi petiţia asta, nu cred că o să aibă vreun efect, dar măcar aşa, că suntem români (şi chiar dacă nu sunteţi români, dar credeţi că americanii merita bomba sau măcar să le mai taie cineva macaroana, ca prea şi-au luat-o in cap): http://www.petitiononline.com/00769200/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu