Social Icons

twitterfacebooklinkedinFollow Me on Pinterestemail

joi, februarie 14, 2013

Prima casă (3)

Astăzi am reușit în sfârșit să duc toate actele la bancă, după ce am stat o săptămână după un amărât de extras de carte funciară care ar trebui eliberat în două zile (și a fost cerut marțea trecută). Să te tot bazezi pe ce zic instituțiile statului.

În altă ordine de idei, tot astăzi am primit și raportul de evaluare. Apartamentul a fost evaluat fix la suma cerută de dezvoltator, ceea ce e extraordinar, că nici nu tre să dăm bani în plus la bancă, nici nu ne va costa mai mult asigurarea.

Partea care m-a amuzat pe mine este că, la zona de amplasare, scrie „semicentral”. Foarte tare, în condițiile în care vom sta pe acolo pe unde intră vântul în București. Dar pentru că e în Popești el de fapt, mă laud și eu că stau... mai pi șientru așe.

Săptămâna aviatoare ar trebui să plece dosarul la fond, așa că n-ar trebui să mai dureze mult toată tărășenia. Fingers crossed.

Poate vin toate veștile bune deodată, că organismul meu tot dă semne din ce în ce mai interesante de... alien.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu