Social Icons

twitterfacebooklinkedinFollow Me on Pinterestemail

luni, august 12, 2013

New Stuff

Dacă v-ați jucat vreodată la Sims 3, știți că una din chestiile care îi face pe simși fericiți este să cumpere (sau să li se cumpere) lucruri noi în casă. Le apare un „New Stuff” mood acolo care îi face „verzi” pentru o perioadă. Așa sunt și eu acum.

(Și tocmai mi s-a făcut chef de Sims =)) )

Am târât în weekend jumătatea la Ikea și Baumax pentru niște chestii pending prin casă - și surprinzător, a reacționat destul de bine la această activitate și la montatul corespunzător! Nu vă zic la cât a ajuns nota de plată, deoarece încă mă doare buzunarul, dar avem new and shiny stuff care ne-au făcut căsuța mult mai drăguță și primitoare. Evident, am găsit aproximativ jumătate din lista cu care am plecat de acasă și am luat de două ori mai multe lucruri care nu erau pe listă, dar ăsta e farmecul colindatului prin magazine, nu? Tot aveam eu chef de shopping.

Am luat așa: pentru baie - aplică pentru oglindă, robinet care să meargă mai bine cu chiuveta (nu perfect, dar unul mai fancy ne-ar fi costat cel puțin triplu, sunt horror de scumpi robineții ăștia!), un coș și un mănunchi de bețe numai bune de pus în vază (și care au făcut baia mea cam cea mai decorată cameră din casă!). Pentru living - lumânări mov și verde-brotac, exact în culorile perdelei (dar evident că n-am găsit încă ramele mele albe). Pentru dormitor - taburetul mult-așteptat pentru măsuța mea de toaletă. Pentru bucătărie, grosul cumnpărăturilor - set nou de veselă pentru musafiri, că nu aveam nici un set de farfurii complet în casă; set de pahare de vin roșu, pe care mi le doream de foarte multă vreme; suport de pahare care se agață pe perete; suport magnetic de cuțite, ca să ne putem etala seturile noastre fancy de instrumente de tăiat; borcane și cutii de condimente. În afară de baterie, toate au fost din Ikea. Mai văzusem eu și alte chestii mișto, dar buzunarul deja urla la noi de durere și a trebuit să spunem stop.

Am mai achiziționat două bucăți plante de apartament, încurajată fiind de faptul că am reușit să nu omor cala pe care am luat-o acum două luni și nici bonsaiul primit cadou. SĂ sperăm că rezistă și astea.

Căsuța noastră arată din ce în ce mai bine și toate detaliile astea o fac atât de primitoare încât am momente în care rămân nemișcată în mijlocul câte unei camere, admirând totul în jur și mândră de ce am reușit să facem. E acasă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu