Social Icons

twitterfacebooklinkedinFollow Me on Pinterestemail

joi, august 08, 2013

De-a mobilatul: Kika

Acest post este long overdue și stă în folderul de draft-uri de foarte multă vreme. Hai să-mi fac curaj să povestesc și cum a fost colaborarea cu Kika, având în vedere că am luat destul de multe chestii de la ei.

De la Kika am cumpărat setul de dormitor - pat, saltea, somiere, noptiere, oglinzi. Setul de hol - un dulap de haine, pantofar și oglindă. De asemenea, am luat chestii micuțe - lămpile (aproape toate), covorul din living și cel de la intrare, perdelele și draperiile, galeriile pentru perdele, diverse mici decorațiuni și prostioare de bucătărie și baie.

La fel ca Ikea, despre care am scris mai demult, Kika are și ea (el, magazinul) avantaje și dezavatanje. Pe partea de avantaje, voi lista faptul că găsești cam de toate și la calitate ok (mai bună ca la Ikea, zic eu). De asemenea, spre deosebire de Ikea, care vinde doar mărcile proprii, Kika e un melanj de mai multe mărci, de obicei nemțești, așa că poți alege din mai multe stiluri. Ce îmi mai place la Kika este că magazinul nu este deloc aglomerat, nu trebuie să faci slalom printre cărucioare de copii și plozi urlând sau cupluri care ies „la plimbare” prin magazin, cum se întâmplă la Ikea în mod frecvent. În magazin, lucrurile sunt foarte bine organizate, iar angajații chiar stau să-ți arate și să-ți explice, nu te trimit la catalog direct.

Sunt și dezavantaje - prețurile oarecum mai mari ca la Ikea (mai ales la decorațiuni - mobilierul nu a fost mai scump, ci chiar poate am fi ieșit mai ieftin, pentru că lucrurile de calitate sunt scumpe și în Ikea). Magazinul e la mama naibii în Militari, pe unde intră vântul în București - o zonă care nu știu de ce mi se pare mai departe decât Băneasa, poate e doar în capul meu. (Partea bună e că au un microbuz care te ia de la Păcii și te duce până în fața magazinului, deci nu depinzi doar de RATB-ul nostru drag.) În ultimul rând, Kika nu merge pe Lego-system și instrucțiunile de cum să montezi mobila singur sunt cam încâlcite sau nu există deloc.

Eu sunt extrem de mulțumită de mobilierul pe care l-am luat. E frumos (zic eu), am găsit fix ce îmi doream de când eram mică (pat de metal cu baldachin) și calitatea e excelentă. Comparativ cu mobila de la Ikea, făcută din lemn foarte moale, pe care se vede orice urmă (pe bune, dacă dai cu unghia ușor pe lemn, se face ditamai craterul!), calitatea este net superioară. Sunt foarte happy și cu perdelele, pernele și cuvertura - am găsit lucruri colorate, faine rău, de calitate foarte bună (deși scumpe). Covorașele din baie sunt și ele ok, pentru intrare am găsit unul în formă de broască țestoasă, foarte fun și total în temă cu Schumacher a mea. Covorul din living e cu totul altă poveste, dar asta din vina noastră (am reușit să-l stricăm când i-am făcut baie, deși tipul ne-a zis clar în magazin că se curăță doar chimic).

Kika oferă opțiuni de transport foarte ok, de care noi nu am profitat din prostie și a ajuns să ne coste de două ori mai scump să luăm mobila cu o cunoștință. Îți pot aduce ei mobila acasă - cam la prețurile standard - sau poți închiria tu o dubă de la ei, pe o perioadă de 3 ore și în limita a 30 de km (parcă), la un preț modic. E o opțiune foarte bună pentru cei care nu dispun de o mașină mare.

În concluzie, eu sunt mai încântată de Kika decât de Ikea. Mi se pare o țâră mai sus, calitativ vorbind (și ca design), decât Ikea, iar oamenii de acolo mai profi. Dar, la anumite produse, sunt ai naibii de scumpi, și îți trebuie buget serios dacă intri în magazin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu