Social Icons

twitterfacebooklinkedinFollow Me on Pinterestemail

luni, iulie 20, 2015

Câteva despre concertul Robbie Williams

Robbie e showman. Dincolo de muzica pe care o face, care pe alocuri nu e cu nimic peste epoca boyband, concertul live mi s-a părut fantastic. A știut să „engage” publicul, a lăudat până la cer și înapoi România și Bucureștiul, a comunicat cu lumea, a făcut șaij de mii de oameni să cânte. Are o energie fantastică pentru vârsta lui (are 40+).

Au fost momente în care mi s-a ridicat părul pe mână. Când l-a adus pe ta-su pe scenă (yep, I'm that lame!). Când a cântat „Angels”. În timpul tributului pentru Queen. La „My Way”.
Omul este dement rău și nu am înțeles care a fost faza cu arătatul chiloților (ăsta a fost cred singurul moment al show-ului care nu mi-a plăcut).

Also, atâta aroganță n-am mai auzit pe nicăieri dar nah, oarecum are dreptul să fie plin de el, că e Robbie Fucking Williams.

La un moment dat nu le-a mers sunetul ca lumea dar a durat puțin problema și restul concertului s-a desfășurat ok.

Delia a fost penibilă din cap(ul verde) până-n picioare(le încălțate cu bocanci la patruj de grade). Fătuca are voce dar un repertoriu dubios de variat (de la rock-ish la populară și trecând prin 50 de alte stiluri). Și-a spălat însă păcatele cu „Vino la mine”. Nostalgiile tinereții.

Organizarea a fost de rahat, dar au scris și alții despre asta. Eu o să zic doar că am avut noroc că am apucat să ne hidratăm cât de cât înainte să cânte Robbie și n-am leșinat pe acolo de căldură. Ce m-a enervat cel mai mult a fost atitudinea celor de la BGS, care au refuzat să dea apă oamenilor din public (chestie care s-a întâmplat par exemple la Bon Jovi), și a celor de la SMURD, care se uitau ca vitele blonde la noi când li s-a adus la cunoștință faptul că nu se pot cumpăra lichide.

Două concluzii de final:
  • Sunt mult prea bătrână pentru a mă mai duce la concerte în altă parte decât la Diamond.
  • Tot concertul Bon Jovi a fost cel mai tare evăr!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu