Social Icons

twitterfacebooklinkedinFollow Me on Pinterestemail

miercuri, iunie 03, 2015

My YouTube Subscriptions

Sau cu ce pierd eu vremea când ar trebui să fac alte chestii, gen să muncesc.

Disclaimer: Îs de părere că oamenii care doar vorbesc despre random stuff sunt boring. Nu prea urmăresc vlogări, nu știu cine-i Pewdiepie și ce vrea de la viață (I swear, am încercat să mă uit la un filmuleț de-al lui și n-am reușit să trec de primele 30 de secunde). Nu-mi plac filmulețele „funny” (gen oameni care cad în cap de pe biclă sau câini care vorbesc). Sunt două motive pentru care o ard pe YT: tutoriale despre chestii care mă interesează (makeup, cupcakes etc.) și videouri de 3 minute cu care pot să-mi pierd vremea între două ședințe.

(Cu ocazia asta mai fac curat în lista de subscriptions, care în acest moment „măsoară” 29 de bucăți.)

algogo10 - ăsta-i fratemiu. N-are pe canal decât 7 filmulețe, toate de la concertul Bon Jovi de acum 3 ani.

BonJoviVEVO - for obvious reasons

buxilala - DIYs, niște chestii în portugheză, muzică ambientală. I know. Nu știu de unde și până unde am ajuns aici, nu țin minte să mă fi uitat la vreun video de-al lor, deci unsubscribe.

BuzzFeedYellow - prostioare („Tasty short, fun, inspiring, funny, interesting videos from the Buzzfeed crew”) gen „Parents Share Inappropriate Kid Moments”, „When You Can’t Stop Procrastinating” și altele asemenea. Filmulețe de 2-3 minute.

carnavalaovivo - filmulețe de la carnavalul din Rio

Clean My Space - tutoriale despre curățenie, organizare, stuff like that. Am învățat de acolo cum să folosesc oțetul și bicarbonatul de sodiu în curățenie, și altele.

CupcakeJemma - rețete, tutoriale. Îmi place foarte mult de Jemma, e o tipă plină de tatuaje care are o cofetărie în Londra și face rețete simple, dar  foarte mișto explicate.

Cute Girls Hairstyles - cum îi zice și numele, tutoriale despre cum să-ți faci părul.

F.C. Internazionale - din nou, for obvious reasons

FOX - canalul televiziunii americane FOX. Mai bagă trailere la seriale & stuff like that.

GameofThrones - duh

How To Cook That - rețete de cupcakes și alte prăjituri. Canalul e al unei gagici din Noua Zeelandă, îmi place de mor accentul ei. Face chestii haioase, nu neapărat sănătoase.

Ionut Marius - tipul care manage-uiește blogul Inter România

Julia Graf - tutoriale de makeup

Lisa Eldridge - tutoriale de makeup

Luxy Hair - hair stuff

MsAnneGreen - unul din cei doi vloggeri pe care-i urmăresc. E o tipă din Piatra Neamț mutată în Ardeal și e super haioasă

MyCupcakeAddiction - rețete de cupcakes și alte prăjituri. Tipa e australiancă.

Nibbles Official - celălalt vlogger, new discovery (în ultima săptămână). Vorbește despre tatuaje, makeup, body mods.

pixiwoo - makeup

PixiwooMadness - makeup și altele

Rosanna Pansino - cupcakes, alte prăjitureli nerdy („Nerdy Nummies”)

Salsa Factory - canalul școlii de dans la care mă duc acum

Scoala de dans Let's Dance - canalul primei mele școli de dans

The Sim Supply - tutoriale despre Sims. Yep, jocul.

trueblood - serialul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu