Social Icons

twitterfacebooklinkedinFollow Me on Pinterestemail

luni, august 28, 2006

Caut partener de dans!

Nope, nu e o gluma...

Deoarece si pentru ca am primit un impuls din partea cuiva, nu spui cine, ca poate se supara si nu vrem asta ... si pentru ca de multisor vreau sa ma apuc de cursuri de dans (a se traduce, latino) si acum chiar mi s-a pus pata serios...

Am gasit scoala perfecta, sau ma rog, asa cred eu, din ce am auzit/citit. Ce mi s-a parut diferit fata de celelalte scoli de dans din capitala noastra cea fara de pereche este ca iti impune sa te duci la cursuri cu un partener. Am incercat sa ma inscriu, sperand ca o sa fie niscaiva baieti singuri si asa o sa se formeze o pereche. Din pacate, au fost foarte multe perechi formate deja care s-au inscris, si n-am avut noroc. Asa ca mi-l caut pe unde pot (norocul/partenerul ).

Deci... daca din intamplare, printre cei care mai citesc tampeniile pe care le scriu eu pe aici, se gaseste cineva care sa vrea sa invete sa danseze, sau stie pe cineva care vrea ... o sa se mai organizeze o grupa de incepatori pe la mijlocul lunii septembrie, iar cursurile se vor tine sambata si duminica, din cate am inteles. Mai multe detalii o sa primesc si eu mai incolo. Asa ca pliz pliz I will be forever in your debt. Cand o aparea oficial si pe forumul scolii respective (careia n-o sa-i fac reclama aici) anuntul despre formarea grupei, o sa postez si acolo un "matrimonial". Deocamdata ma limitez la asta.

Asa ca, daca e cineva interesat (de dans), sa lase un mesaj sau un IM pe Y!M. Btw, invat repede si-mi petrec week-end-urile prin Salsa 3 (uite ca la asta fac reclama ), asa ca nu sunt chiar necunoscatoare in domeniu (sau cel putin asa imi place sa cred). Astept sugestii si reclamatii.

P.S. poza din Salsa ca sa vedeti ca nu va mint. Sorry for writing this one in Romanian, but I'm looking for a dance partner and I need him to be from Romania, so someone from another place in the world won't help me much.

Caut partener de dans! & photo© 2006 moonlight

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu