Social Icons

twitterfacebooklinkedinFollow Me on Pinterestemail

miercuri, decembrie 31, 2014

2014

A fost anul în care am decis că e timpul să-mi schimb job-ul. Anul în care m-am despărțit de o echipă fantastică și am cunoscut o alta, și nu aș putea fi mai fericită de decizia pe care am luat-o.

A fost anul în care am decis să fac ceva cu pasiunea mea - prăjitureala. Un drum pe care sper să merg mai cu spor în 2015.

Anul în care am început cu adevărat să mă simt „acasă” la mine acasă. Mi-a luat mult să trec peste energiile negative lăsate în urmă de oameni urâți.

Anul unui nou mondial emoționant.

Anul în care am ieșit dintr-o relație bolnăvicioasă, otrăvitoare. Eveniment care mi-a făcut viața infinit de frumoasă din iunie încoace.

Anul în care am redescoperit ce înseamnă fericirea.

Anul în care am plecat, pentru prima dată, singură în vacanță, și tare bine a mai fost.

Anul în care m-am reîntors la iubirea vieții mele, dansul, după o pauză mult, mult prea lungă.

Anul în care am cunoscut un băiat frumos, care poate că va fi, poate că nu, dar care mi-a readus, nesperat, zâmbetul.

Anul în care am simțit că pot face ceva pentru viitorul acestei țări.

Anul în care m-am lăsat de fumat.

Anul în care am învățat kizomba.

Anul în care m-am gândit mult la el. La mine. În care am schimbat multe lucruri și în care mi-am promis că cea mai importantă persoană din lume voi fi eu. Anul în care mi-a fost demonstrat, încă o dată și fix atunci când nu mai credeam, că dragostea există și o găsești dacă știi să deschizi ochii.

Un an care a început ok, a continuat dezastruos și se termină minunat.

Și sper ca acest „minunat” să se continue și în 2015.

La mulți ani!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu