Social Icons

twitterfacebooklinkedinFollow Me on Pinterestemail

duminică, august 16, 2009

Sfârşit

S-a mai terminat un weekend. Mergem in coloana, intorcandu-ne de la micul colt de rai unde am lasat o parte din suflet - Gura Portitei. Soarele - mare si rotund - apune peste campurile de floarea-soarelui, uscate acum, scaldand E81 intr-o lumina magica, aurie, care ma face sa visez, sa-mi imaginez ce se intampla in vietile celor din jur...

Se merge greu inspre Bucuresti, coloana o sa se sparga abia la Medgidia. Inchid ochii...

In masina din fata noastra, doi indragostiti impartasesc bucuria unei logodne incepute la lumina stelelor si in sunetul valurilor. Undeva in spatele nostru, poate ca parintii incearca sa-si potoleasca copiii recalcitranti, obositi de soare si drum, si tristi ca au lasat marea in urma, ca vacanta aproape s-a terminat.

Pe langa noi trece o masina in viteza, pe contrasens, incercand sa-si faca loc. Cei doi tineri alearga spre casa, ca sa scape cat mai repede de prezenta dureroasa a celuilalt, dupa ce si-au dat seama ca dragostea lor a murit de mult. O fata cu zambetul adormit se straduieste sa afle cand i-au disparut farmecele, dupa ce a incercat fara succes sa-l cucereasca pe cel care-i este amic de cativa ani, si de care se simte inexplicabil atrasa de ceva vreme.

Drumul scaldat de ultimele raze ale soarelui primeste indiferent sperantele, tristetile si bucuriile celor care se intorc - bronzati - de la malul marii. Eu... incerc sa-mi dau seama care este locul meu in lume, si unde ma va duce acest drum... Dar ceva tot stiu... nu te mai iubesc...


Prin urmare, nu te mai iubesc
Nu mai vreau comori înflăcărate
Vreau de-acum comori adevărate
Fapte, nu himere şi poveşti

Stiu acum că toate au un sfârşit
Stiu acum că toate-au fost doar planuri
Vreau pesemne, dincolo de geamuri
Să te fac să crezi că am murit

Ai dreptate, alte limbi vorbeam
Şi-alte zări ţinteam pe-aceleaşi vorbe
Sub tristeţi şi lacrimi monoconde
Două frunţi străine-ncrucişam

Prin urmare, nu te mai iubesc
Şi cu toate acestea am să-ti port
O frumoasă aducere aminte
Printre zeci şi sute de cuvinte...
(adaptare dupa Poesis)



POESIS-PRIN URMARE NU MA MAI IUBESTI
Asculta mai multe audio Muzica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu