Social Icons

twitterfacebooklinkedinFollow Me on Pinterestemail

luni, iulie 13, 2009

Frustrari de luni

Ma omoara o masea de minte de vreo 2 saptamani. Tipa de la stomato de la CMU e foarte draguta, si vrea cu orice pret sa mi-o salveze, numai ca de fiecare data imi ia cate 3o de lei. Probabil ca ieseam mai ieftin daca mi-o scotea, mai ales ca nu prea mai folosesc la nimic molarii de minte... Abia astept sa ajung la Piatra sa-mi faca tata dintii...

Cu ocazia vizitei la domnisoara, m-am trezit de dimineata. Sunt grumpy cand ma trezesc de dimineata, mai ales ca n-am putut sa beau nici cafea vreo ora dupa ce mi-a pus maglavaisul ala.

Astia de la IT ne-au taiat Feisbucul. Era singura distractie pe care o mai aveam, si damn, singurul chat care mai mergea in firma. Acuma iar nu pot sa mai comunic cu oamenii normali care nu ajung acasa la 10 noaptea, cand nu mai e nimeni pe mess. M-am suparat definitiv pe Dinu.

Google nu vrea deloc sa-mi indexeze blogul celalalt. M-am chinuit tot weekendul sa editez sablonul HTML, sa includ tagurile de le dadeau aia pe Webmaster tools, si degeaba. Le mai dau o saptamana, dupa care ma supar de tot.

Astia de la UPS au bagat iar license agreement pe site, si SLAul se duce usor-usor dracului, ca se panicheaza toti tampitii ca de ce trebuie ei sa accepte din nou contractul, ca ce e nou, ca ei nu au voie sa accepte contracte si ca de ce nu pot folosi pagina daca nu dau "accept"... tipic pentru prima zi de updates, ar fi trebuit sa ma obisnuiesc de atatia ani, dar tot imi fac draci. Noroc ca nu mai lucrez pe telefoane.

Daca ma plictisesc foarte tare, o sa scriu despre filmele pe care le-am vazut ieri. Pana se hotarasc astia sa ma bage in seama, apreciez traficul prietenilor :)))).

Intre timp, astept sa treaca saptamana asta mai repede, si sa plecam la Gura Portitei. Evident, asta daca voi putea fugi de la munca vineri la doi (nu doua, ca am stat mult cu Lala si Crina joi, si am ramas cu doi, ca la Sibiu).

Sper ca voi ati inceput saptamana mai bine.

Un comentariu:

  1. Hello, hello! Ma miram eu ce ai disparut de pe feisbuc... :( Pai nu imi place... te mai bateam si eu la cap! Zzzzzzzz! Not nice! Deci plecati la Portita! Asta e nice! :)

    RăspundețiȘtergere