Social Icons

twitterfacebooklinkedinFollow Me on Pinterestemail

sâmbătă, februarie 14, 2009

Carnaval 2009 :D

In fiecare an in februarie, imi doresc sa fiu aici:



View Larger Map



Nu pentru cine e acolo, ci pentru ce se intampla acolo. N-am avut inca posibilitatea sa vad pe viu defilarile, dar am fost in Cidade do Samba si am vazut cum se fac pregatirile pentru carnaval.

Carnavalul incepe pe 20 februarie, iar defilarile scolilor din Grupul Special (un fel de Primera División) vor avea loc duminica si luni. Voi incerca, evident, sa prind le pe net undeva, daca vor fi transmise. Macar cele de duminica, atunci cand vor fi si cei de la Beija-Flor, campionii ultimilor doi ani, si scoala mea de samba preferata.

Stiu ca va plictisesc in fiecare an cu asta, dar eu una abia astept ziua in care voi fi pe Marquês de Sapucaí de Carnaval.

Samba de anul asta (sper eu, castigatoare :D) o puteti asculta aici:

No Chuveiro da Alegria, quem banha o corpo lava a alma na folia!


Iar performanta de anul trecut de pe Sapucaí pot sa o pun ca filmulet:


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu